StatCounter

venerdì 14 dicembre 2012

Eparchia. I fedeli cominciano ad interrogarsi


Nje Administrator Apostolik edhe per Horen e Arbereshevet?

 Pas peripetive me ne fund te tejkaluara nga Eparkia e pare arbereshe, edhe per Eparkine e  Horese se Arbereshevet mund te presim nje te ngarkuar “eksterritorial”.
Si do ta veshtrojme ndryshe lojen e emerimeve per Vikar te Pergjithshem nga Dhespoti qe po largohet? 
Emerimi per Vikar  te Pergjithshem – Protosinçel ne terminologjine bizantine – parashikon zakonisht zevendesimin. Ne fakt, emerimi i Vikarit na del si nje keshille i sakt per Vatikanin.
E nani, nga tre vikaret e emeruar me vazhdim te jashtzakonshem, vetem per te parin mund te parashikohej racionalisht emerimi si shef i ri i Eparkise.
Duke u djegur ky, per te dytin kurrgje nuk mund te mendohej, sepse i moshuar.
Vdes ky i dyti, dhe i emeruari i trete  -sot ne ngarkim e siper- nuk mund te hype graden episkopale ngase i martuar.
Duke shenuar se vendimet e marre nga Eparku qe po largohet, ose nga Delegati Papnor qe i eshte vene prane, nuk japen ndonje shenje karshi autoritetit papnor rreth personit per te graduar si Dhespot i ri, do te shohem se si, dhe brenda sa kohe, Erparkise se Hores se Arbereshevet do t’i rikthehet autonomia kishtare.

Un Amministratore Apostolico anche per Piana degli Albanesi?

Dopo l’esperienza, ormai conclusa, della prima Eparchia arbereshe, anche per Piana si profila un affidamento “extraterritoriale”. 
Come leggere altrimenti il balletto di nomine a Vicario Generale da parte del Vescovo uscente? 
La nomina a Vicario Generale - Protosincello in termini bizantini - prelude generalmente alla successione. Di fatto, risulta un’indicazione ben precisa per il Vaticano. 
Ora, dei tre vicari nominati in inusuale successione, solo per il primo si poteva ragionevolmente ipotizzare la nomina a nuovo capo dell’Eparchia.
Bruciato questi, nulla si poteva ipotizzare del secondo, a causa dell’età avanzata.
Deceduto il secondo, il terzo nominato -–n carica- te mi si shef i ri teattualmente in carica-  non può accedere all’ordine episcopale, perché coniugato.
Preso atto che le scelte operate dall’Eparca uscente, o dal Delegato Pontificio associatogli,  non sono conducenti per una normale indicazione all’autorità pontificia della persona da promuovere all’episcopato, resta da vedere come e in quanto tempo l’Eparchia di Piana degli Albanesi tornerà autonoma.

 Spectator

Nessun commento:

Posta un commento